Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę

Toyota w Top 10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce

5 modeli Toyoty w Top 10 najpopularniejszych aut

2018-03-12

W lutym Toyota Yaris drugi raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych samochodów wśród polskich kierowców. W drugim miesiącu roku w gronie 10 modeli najczęściej rejestrowanych przez klientów indywidualnych znalazło się aż 5 samochodów Toyoty.

Toyota Auris Kombi Hybrid

Osoby prywatne zarejestrowały w lutym 869 Yarisów, o 195 więcej niż uzyskał model zajmujący drugie miejsce. W gronie 10 modeli najchętniej wybieranych przez Polaków znalazły się także Toyota AYGO (453 egz., 3. miejsce), Toyota Auris (381 egz., 6. miejsce), Toyota Corolla (341 egz., 7. miejsce) i Toyota C-HR (304 egz., 9. miejsce).

Toyota Corolla

Łącznie w lutym Yaris zanotował 1294 rejestracji, zajmując 4. pozycję. W pierwszej dziesiątce znalazły się także Auris (7. miejsce) i Toyota C-HR (10. miejsce).

Toyota C-HR Hybrid

Toyota AYGO jest nadal najpopularniejszym samochodem segmentu A, tak w grupie nabywców prywatnych, jak i pod względem wszystkich rejestracji (603 egz.). Najmniejsza Toyota powtórzyła sukces ze stycznia 2018 oraz z całego 2017 roku. W czerwcu w polskich salonach marki pojawi się wersja po faceliftingu, która zadebiutowała na targach w Genewie.

Toyota AYGO

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.